Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

stag 4

Nejmenší řídící jednotka s plnou výbavou.

Miniaturní mikroprocesorová řídící jednotka STAG-4 Plus je vyvinuta z osvědčeného a spolehlivého systému STAG-300 Plus. Modernizovaná řídící jednotka je vybavena aktualizovaným softwarem s rozšířenou 3D grafickou mapou, která umožňuje přesné řízení vstřikování plynu v závislosti na otáčkách motoru.

Jednotka nabízí možnost manuálního nastavení provozních parametrů v závislosti na teplotě vstřikovaného plynu včetně funkce na vyhřívání plynových vstřikovačů. Software řídící jednotky byl aktualizován o dodatečné funkce vysoce přesného vstřikování plynu. Vozy se systémem STAG-4 nyní splňují emisní normu Euro 5.

Řídící jednotka je určena pro všechna vozidla s 1 až 4 válci, včetně motorů VALVETRONIC (používaných např. u motorů BMW), pro motory s turbodmychadlem, pro motory se systémem vstřikování paliva “full group“, sekvenčním a polosekvenčním.
Emulátor vstřikování benzínu v řídící jednotce je ukončen konektorem Europe / Bosh. Zároveň jednotka podporuje software AcGasSynchro.

Design

  • Hliník, odolný proti stříkající vodě a odolný vůči postříkání.
  • Zabudovaný emulátor sekvenčního vstřikování benzínu.

Charakteristické funkce

  • Udržuje klíčové provozní parametry motoru - Výkon, točivý moment na stejné úrovni jako u benzinového paliva.
  • Automatické přepnutí na benzín při nedostatku plynu.
  • Automatické přepnutí na LPG.
  • Splňuje emisní normy Euro 5.
  • Připomínka servisní kontroly LPG systému.
  • Přesné dávkování plynu v závislosti na otáčkách motoru.
  • Umožňuje na plyn využívat celý rozsah otáček motoru.
  • Hladké a nepostřehnutelné přepnutí při přechodu na pohonné hmoty

Instalace a nastavení

  • Intuitivní kalibrace řídící jednotky.
  • Nastavení poměru směsi vzduchu a paliva na základě informací o časování vstřikování benzinu
  • Automatická korekce teploty a tlaku plynu.
  • LPG / CNG kompatibilita
  • Vyšší kompatibilita s palivovými systémy (sekvenční, full group a polosekvenční).
  • Kompatibilní se všemi reduktory a plynovými vstřikovači.
  • Nové algoritmy pro CNG.
  • Připojení plynového vstřikovače kompatibilní s většinou komerčně dostupných injektorových lišt.

Softwarové funkce

  • 3D grafická mapa - nastavení na základě RPM - grafická a digitální vizualizace.
  • Detailní přehled provozních parametrů na osciloskopu.
  • Nastavení mezních prahů extra vstřikování.
  • Filtr signálu otáček motoru.
  • Funkce předehřevu plynových vstřikovačů.
  • Pro standardní a přeplňované motory
  • Možnost Mazda ochuzení.
  • Možnost manuálního nastavení provozních parametrů.
  • Možnost dodatečné korekce vstřikovače plynu.

gpwsegstarsisoisotseu