Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

go fast go fast 2

GoFast je univerzální řídící jednotka pro instalaci ve většině vozů (sekvenční, polosekvenční, "full group").

Zařízení bylo navrženo co nejjednodušeji, aby podstatně zkrátil dobu potřebnou pro instalaci a kalibraci systému. Řídící jednotka je založen na 32bitovém procesoru.

Výhody GoFast

  • Rychlá instalace díky minimálnímu počtu kabelů,
  • Jednoduchý a rychlý kalibrační program - pouze dva dialogová okno,
  • Procesor umožňuje rozšíření software o nové funkce,
  • Demo režim bez nutnosti připojení jednotky,
  • Nové kompaktní plastové pouzdro odolné proti vlhkosti,
  • Přepínače s ukazatelem - pro připojení je potřeba pouze 3 kabely.

Jednoduchá instalace

Připojení řídící jednotky je také velmi jednoduché, protože bylo omezeno pouze na 3 dráty. Otáčky není nutné připojovat - za tím účelem usnadnění výpočtu otáček na základě času vstřikování.

  • Na čtení otáček není připojen žádný kabel, regulátor je vypočte podle doby vstřikování.
  • Ve většině případů není zapotřebí zapojení zapalování.
  • Přepínače s ukazatelem - pro připojení je potřeba pouze 3 kabely.
  • Ukazatel hladiny plynu CES (H) je napájen přímo ze solenoidového ventilu namontovaného na válci.

Jednoduchá kalibrace

  • Všechny funkce jsou uspořádány na dvou panelech a nevyžaduje se přepínání mezi kartami,
  • Vestavěné standardní a expert funkce. Režim standardní obsahuje minimální funkce potřebné pro nastavení vozidla. Nicméně kdykoli lze stisknutím tlačítka přepnout na experta, kde jsou rozšířené další funkce,
  • Pokud byl komunikační kabel PC odpojen, regulátor se pokusí obnovit samotný přenos,
  • Podpora ovladače také s Bluetooth a další.

Funkce

  • Přehled provozních parametrů na osciloskopu
  • Časová mapa vstřikování benzínu 2D
  • Provoz na paliva LPG/CNG
  • Filtr signálu otáček motoru
  • Spolupráce s různými typy řízeného vstřikování (standardní, zdvojené)
  • Dva typy motoru - standardní a s turbodmychadlem
  • Inteligentní dostřik
  • Vyhřívání plynových vstřikovačů
  • Integrované korekce teploty a korekce tlaku plynu
  • Mazda Leaning ™
  • Snížení tlaku reduktoru při cut-off
  • Nastavení povoleného počtu nouzových startů
  • Zvuková signalizace při nouzovém startu
  • Teplý start (Start/Stop)
  • Automatické nastavení indikace hladiny plynu
  • Volba "ochuzení studeného motoru" - omezení maximální doby vstřiku u studeného motoru
  • Detekce poruchy snímače tlaku plynu
  • Automatická kalibraci - možnost "všech vstřikovačů společně"
  • Automatické nastavení mapy
  • Čtení otáčení podle pulsů vstřikování paliva
  • Detekce přetížení nebo chybějícího elektroventilu
  • Testování komponentů (vstřikovačů, elektroventilů, bzučáku)
  • Možnost změny sekvence vstřikování
  • Korekce průtoku vstřikovačů
  • Změna nastavení času, po který jsou vstřikovače otevřeny/uzavřeny
  • Signál klíčku zapalování od benzínového vstřikovače
  • Informace o vozidle a LPG systému
  • Připomenutí pravidelné servisní prohlídky

gpwsegstarsisoisotseu